ups and downs

På pluskontot: lyssnar mycket på snygga dansken Christopher och skitgrymma Macklemore. Det är FREDAG. Taggar yan så det bara sjunger (haha kul tjej) om det. Det är sommarlov snaaart.. Planerar några dagar i stockholm med mina vänner i juli. Åker snart på träningsläger med fotbollslaget. Det är valborg på tisdag. Vi är hade kompledigt idag sista lektionen. Vi är lediga både onsdag nästa vecka och torsdag&fredag veckan därpå. Jag&elin ska sjunga på skolavslutningen, nervössss.
 
 
På minuskontot: Är sur för att jag och malin kom på så sent att vi ville på bieber, två dagar tidigare hade vi haft två biljetter. Har redan tre prov inplanerade innan vi får sommarlov, orkar inte.. Är avundsjuk på resten av sverige som haft både shorts- och bikiniväder när vi östersundare fortfarande går i vårjackan och fryser. Jag vill ha massa pengar men det har jag inte. Jag vill inte behöva sitta och plugga nu. Vi har inget godis hemma.
/e
Kommentarer
Postat av: Petra

Vad roligt att sjunga på skolavslutningen!

2013-04-26 @ 18:53:22
URL: http://livetsompetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0