victoria's secret

 
Nu är jag hemma igen! Ska snart ta bussen in till stan för att fika med olivia. Men tänkte visa mina två underbara mists jag köpte i stockholm. Så vitt jag vet finns det bara två ställen i hela stockholm (kanske sverige) som säljer VS. Jag var till farsta centrum på parelle men sedan finns det även en butik i järfälla. Parelle hade massor av alla olika sorters mister och body lotions men dock hade dom lite ont om påsar just nu så fick nöja mig med en lite mindre, som jag dock fick gratis annars brukar de kosta 15 och uppåt! Så nöjd!♥
/e
Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh gud vilka fina flaskor! och påsen är ju superfin :)

2013-04-06 @ 19:48:30
URL: http://jennnypettersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad köpt du dom för hur mycket?

Svar: det var en för 160 och två för 270 :)
ella&malin - foto och vardag

2013-04-08 @ 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0