sixteen

16 saker du gjort den här sommaren grillat, badat, fotat, varit i stockholm, spelat storsjöcupen, shoppat, åkt karuseller på grönan, sett konserter på grönan, varit på yranfestivalen, dansat som aldrig förr på storsjöcupsdiscot, haft donkenhäng, picknikat, kört moppe, solat och skrattat
 
 
15 grejer som du VILL göra nästa sommar resa utomlands, fota jättemycket, äta massa god mat, köpa mig en longboard, köra moppe överallt, åka på festival, åka till göteborg och stockholm, sommarjobba, shoppa, ha en sommarromans (haha ja som på film!), hitta den perfekta klänningen, kunna gå shorts varje dag, bli jättebrun
 
14 snygga boys ryan gosling, channing tatum, cam gigandet, orlando bloom, ryan guzman, paul walker, adam brody, taylor lautner, josh hutcherson, chad michael murray, codu christian, tom daley, justin timberlake, ed westwick
 
 
13 saker du gillar att äta 88:an, indiskt a la tony, kinder maxi, jordgubbar, marabou digestive, våfflor, grillat, strips, donken cheese, tgif's, julbord och sura godisar
 
 
12 snygga tjejer nina dobrev, keira knightly, selena gomez, mila kunis, miley cyrus (med långt hår!), megan fox, rachel bilson, blake lively, lauren conrad, shay mitchell, danneel harris och malin åkerman
 
11 saker du önskar dig på "11.11" att: den här dagen blir bra, det blir god lunch på skolan, jag inte dör ensam, jag träffar någon ny människa idag som jag blir bra vän med, mina vänner mår bra, mina lärare inte ger mig fler läxor efter lunch haha, jag hittar det jag behöver på stan, mitt hår ska växa snabbare, jag någon dag hittar drömpojken hehe och typ att allt går som jag vill att det ska!
 
10 saker som beskriver hur en kille ska vara omtänksam, inte vara känslig mot skämt, kunna diskutera, vilja gå ut och göra saker, inte skämmas lätt, littteeee baaad, gärna sporta/gymma, le mycket, mysig! 
 
 
9 saker du vill göra innan du dör hoppa bungy jump, resa jorden runt, få mitt drömjobb, hitta botemedlet till cancer, hoppa fallskärm, skaffa familj, bli rik, köpa hus utomlands, ta emot nobelpriset och få träffa någon askänd och spendera dagen med honom/henne!
 
8 vänner som går i din klass malin, mira, agnes, viberg, blomqvist, hanna, selma och emil (inte dom bilden!!)
 
 
7 klädesplagg/accessoarer du behöver/vill ha vinter/höstjacka, låga uggs, mars jacobs klocka, michael kors väska, LV mobilskal (gills det?) och en stickad tröja som INTE får håret elektriskt!
 
6 städer du vill besöka paris, new york, london, vendig, rio de janerio och dubai
 
5 saker du saknar med vintern skidåkning, varm choklad, min födelsedag hihi, julafton och snön ofc!
 
4 saker du aldrig vill ska hända att: någon av mina nära och kära ska dö, få reda på att jag inte kan få barn, få cancer och att världen går under (haha?)
 
3 bra låtar legenden, a little party never killed nobody, ain't a party,
 
 
2 dåliga/bra egenskaper med dig själv dåliga: jag blir lätt upprörd över när folk inte fattar enkla saker och jag kan få stor beslutsångest över saker. bra: jag tar inte alls lätt åt mig av t.ex skämt (dvs är inte så känslig mot sånt) och jag har rätt lätt för att prata med sånna jag inte känner, och även de jag känner förstås
 
1 sak som kan göra dig galen D R A M A Q U E E N S
/e
Kommentarer
Postat av: ollliii

MEN BIITCH LEO DÅÅÅ??

Svar: ja men han fick inte plats
ella&malin - foto och vardag

2013-08-13 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0