the only thing that's left is our memories

 
Jahapp, det var den sommaren det. Bara poff borta. Vad fan hände liksom? Känns som det var igår vi stog där fram i kyrkan och sjöng för alla föräldrar i klänningar och lockat hår. Imorgon börjar skolan igen och jag har väldigt blandade känslor. Skönt att komma in i rutiner igen och träffa alla klasskompisar, men å andra sidan har jag absolut ingen lust att bli dränkt i läxor&plugg. Sen kommer gymnasievalet också.. Och nationella.. Men det ska nog gå bra! Sålänge jag inte stressar upp mig för lilla minsta och ser de bra sakerna också.
/e
Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson

9:an var det absolut bästa året även fast det var rätt så mycket plugg!! Ta vara på det! :)

2013-08-24 @ 09:23:02
URL: http://daydream.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0