lite kort om oss

Hej ni har klickat er in på våran lilla gemensama blogg. Vi har haft en varsin också. Men vi ville göra det tillsammans nu istället, vilket kommer bli grymt förhoppningsvis.. Annars då, vi är med varandra i stort sett varenda dag, lever livet och har bestämt redan nu att år 2013 ska bli vårat år! Här kommer lite kort om oss själva:
 
Malin heter jag, en bruuud på fjorton år, i sommar fyller jag femton. Jag älskar fotografering, mina vänner, gå på stan, se på serier och lyssna på musik kan ju vara det härligaste som finns ibland. När det gäller bloggen så gillar jag även kommentarer från er söta läsare, so make me happy! 
 
Ella heter jag, fjorton år, bor i den lilla staden vi kallar Östersund och försöker göra det bästa av livet som det är. Min vardag består för det mesta av fotografering, fotboll, serietittande långt in på kvällarna, musik och shopping. Ja det var lite om mig. PUSS
 
Kommentarer
Postat av: körven

det var ett jävla tjat om kommentarer hit och dit, jag tänker då fan inte kommentera.

Svar: MEN VI ÄLSKAR KOMMENTARER :D
ella&malin - foto och vardag

2013-01-02 @ 23:48:15
Postat av: Rebecca

sv: Tack så mycket! :)
Följer dig på bloglovin nu, lämna gärna en kommentar när du gör detsamma :) Ha en fin kväll!

2013-01-02 @ 23:55:33
URL: http://juliryttaren.devote.se
Postat av: Ebba

Fina bilder :)

2013-01-03 @ 20:32:11
URL: http://eebbaaa.blogg.se
Postat av: Fatma

bloglovin byte? :)

2013-01-06 @ 04:44:08
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0