fem bästa...

1. låtarna: walking on me, summertime on my mind, counting stars, vannski, hey LA
2. affärerna: hollister, h&m, bikbok, jc och kanske gina (mest för deras trosor)
3. personerna: mina vänner!
4. känslorna: spela fotboll på sommaren, cykla utan händer i nerförsbacke, äta efter träning, lyssna på hög musik när man är hemma själv och lägga sig med mobilen innan man somnar!
5. sakerna: min kära iphone, mat, tuggummi, mjukisshorts och självklart min bff nikon D5100!
6. youtubers: rmm, connor franta, clara henry, ijustwanttobecool och snobbloggen
7. instagrams: @lovingboyswho, @teenreasonstosmile @justanothertumblr @inspomotivation @marialindholm
8. outfitsen: shorts och oversized kntitted // svarta jeans, comverse och en grå t-shirt // byxdress // klänning och jeansjacka // sovtröja och trosor
9. apparna: instagram, bloglovin', snapchat, befunky,spotify
10 .vardagstipsen: träna, du mår bra av det! // lyssna på musik så ofta du kan // sov inte för lite (men inte heller för mycket!!) // unna dig goda luncher eller fikor på stan // skratta, hellre för mycket än för lite!
 
appropå det här inlägget så kan ni ställa lite frågor på min ask som jag skaffade igår (bättre sent än aldrig) så lovar jag att det blir kul för både dig och mig!
/e
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0