söndagsmys

 
Ikväll ser jag på gg (började se om allt igen när jag var i sthlm, nu är jag fast för andra gången), myser runt i sköna kläder, svarar på frågor på min ask (fråga gärna!!) och är sådär lite festivalsjuk, ni vet när man har ont i halsen efter allt skrikande och är allmänt förkyld. Jag kan säga att det gjorde det hela inte bättre för att jag sprang runt i shorts och linne inatt då det var svinkallt och till och med regnade en sväng. Men det är sånt man får på köpet efter två helt galna och underbara kvällar!♥
/e
Kommentarer
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Åh vad söta shorts, vart kommer dom ifrån? /)

2013-07-29 @ 23:05:07
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0