jordgubbar&glass

 
Har haft två riktigt jobbiga dagar nu så tyckte att jag verkligen förtjänat detta till ett avsnitt oth. Både igår och idag har jag stått på huk i flera timmar och rensat ogräs och för att göra det hela ännu värre har jag både spelat match och tränat. Men lite pengar har jag i alla fall tjänat ihop! Imorgon kväll följer jag med m upp till umeå för att fira midsommar där, kommer blir supermysigt tror jag! Vi kommer försöka ha tidsinställda inlägg här varje dag så det inte står helt tomt här på bloggen. Alla kramar till er!
/e
Kommentarer
Postat av: döfaceboooook

KÄÄÄRRRRLEEEEEK TILLL ER SOM UPPPDATERAAAAR MIG NÄÄÄR JAG KOMMER SITTA SJJÄÄÄLV I LUGGGGGNVIK MED GLAAASSSS OCHHH BLIRRR TJOCK. jag har inga vänner.

2013-06-20 @ 00:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0