tips på lunchställe, vapiano!


Tänkte bara tipsa er om detta helt fantastiskt goda ställe! Vapiano heter det och är en pizza- och pastaresturang. Har dock inte smakat pizzan själv men jag slår vad om att den är lika god som pastan. Pastan är iaf handgjord och helt färsk, du får välja själv vilken typ av pasta du vill ha och sedan tillbehör till den. Tallriken på bilden är en carbonara och det där är min andra denna vecka haha! Men jag klagar inte, hehe. Så om du ska luncha eller äta middag i stockholm, vapiano's the right choise!
/e
Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser riktigt gott ut! Kanske söker upp det där stället nästa gång jag är i huvudstaden :)

2013-11-01 @ 19:38:21
Postat av: Petra

Det ser väldigt gott ut! Kanske söker upp det där stället nästa gång jag är i huvudstaden :)

2013-11-01 @ 19:38:57
URL: http://petrasvennerskog.blogg.se
Postat av: Amanda

åh mums!

2013-11-11 @ 16:40:11
URL: http://amanda.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0