ler lite extra när du tittar på mig

 
Har haft en super dag faktiskt! Timmarna i skolan bestod som vanligt av mycket skratt, efter skolan drog jag och två till på subben och åt varsin macka och kaka, ååååhhh sååå gootttt deeet vaaar haha! Åkte på övergång hem, ringde en vän, pluggade på engelska glosorna, pratade med modern, åt middag, följde med agnes på maxi och handlade tills imorgon kväll och nu har jag precis kommit ut ur duschen och tänkte smörja in mina ben, läsa SOLO och bara chillaaa. Det var i stort sett min dag! Imorgon får vi lov också, häääppppiiii
/e
Kommentarer
Postat av: LIENE

Låter som en toppen dag :)

2013-10-25 @ 11:11:38
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0