addicted to you

Jag är inte speciellt bra på att roliga skriva inlägg, eller inlägg överhuvudtaget 
Jag önskar att jag var rik
Jag dricker helst en läskande dricka på sommaren(eller ett glas iskallt vatten) och varm oboy på vintern

Jag är för tillfället sjuk
När jag är osäker på hur någonting stavas måste jag alltid googla  
Jag skulle vilja ha en pojkvän
 
Jag måste alltid slå någonstans när klockan är 10.10 16.16 osv
Jag tycker om sommaren allt blir bättre då, bruna ben, värme, inga tjocka vinterkläder! 
Jag har på mig jättesköna mjukisbyxor och ett linne
Jag kan inte gå/cykla eller åka buss någonstans själv utan att lyssna på musik
 Jag ångrar att jag färgade håret förra veckan, jag blir aldrig nöjd haha!
Jag tycker inte om senap och irriterande hosta
Det bästa jag vet är svårt men att ha sovmorgon är ju ganska chill 
 /m
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0