it all happened so fast

Några bilder ur min iphone från sommren 2013, en rätt fin sommar ändå
 
Första september. Är det bara jag som inte hänger med eller? Åtta månader av 2013 har gått, känns som två. De tre sommar månaderna är förbi, juni juli agusti, och nu knackar hösten på dörren. Var iväg och köpte tårta till min fina storasyster som fyller hela 18 år idag och man kände verkligen hur kallt det börjar bli. Inatt när jag cyklade hem från blomqvist var det riktigt ruskigt väder ute. Både regnade och blåste, kändes nästan som minusgrader! Aja, även om sommaren verkligen är över nu har jag i alla fall med mig några fina minnen!
/e
Kommentarer
Postat av: Dreams

Åh, älskar eran blogg sjukt så sjukt mycket!

2013-09-01 @ 21:57:06
URL: http://dreamsandrealities.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0