dagens

en liten (eller väldigt stor faktiskt haha) bild på hur jag ser ut idag. bär en tröja jag fått av e, har en likadan fast min är ljusrosa vilket jag inte använder så ofta, och min guldiga klocka jag fått i julklapp bär jag varje dag. tycker klockor är så snygga som armband! 

Ligger just nu i min säng och lyssnar på musik, låten som spelas just nu är rap god med eminem och jag blir lika brydd varenda gång hur jävla många ord han får plats med i låtarna haha, helt sjukt ju. Som ni märker har inte jag uppdaterat bloggen så mycket, har ingen riktig förklaring förutom att jag orkar inte och jag har inte så många bilder eller intressanta inlägg att skriva. Har ni något förslag får ni mer än gärna berätta det! Vi hörs, kramis! 
/m
Kommentarer
Postat av: Amanda

super fint! kram :)

2014-01-15 @ 13:46:57
URL: http://amandapersson.forme.se/
Postat av: Molly

sv: en favorit serie helt klart! jätte fin blogg, var är klockan ifrån? :)

2014-02-27 @ 17:12:14
URL: http://moollye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0