ellas 2013 lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, absolut!

 

Hur har ditt 2013 varit?

Det har varit ett bra år faktiskt! Inga större klagomål direkt, bara att 2014 ska bli bättre!

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Dålig på datum haha.. Men yran såklart, vissa extra fina sommarkvällar med vännerna, storsjöcupen t.ex

 

 

Vad är din största framgång 2013?

Hm, ingen aning. Men betygen blev jag nöjd med!

 

Blev du kär i år?

Nej. Bara någon crush här och där ;)

 

Bästa köpet?

Peaken jag köpte häromdagen, haha närå men jag vet inte faktiskt. Inte som jag betalat själv för iaf. Annars är det nog mina vita låga converse då dom suttit på ända sen i början av sommaren tills nu.

 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Donken utan tvekan. lolz

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Sommaren!! Och när vi fick biljetter till AVCII i mars.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Wake me up, Vannski, Från balkongen, Flyger fritt, Allt du är, Push play, D-D-Dance, Counting stars

 

 

Vem saknade du?

Mamma, moster, mormor, morfar! Och mina vänner när jag var borta

 

Vem har du umgåtts med mest?

Malin skulle jag tro. Eller ja, egentligen alla lugnviksbor födda 98-97

 

 
 

Har du haft ett förhållande under 2013?

Nope

 

Vart reste du under 2013?

Reste faktiskt ingenstans utanför sverige

 

 
  

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Pojkvän, resor, mer pengar, ferre haha!

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Blev sjungd för 1219472 på skolan först. Sedan hem, öppnade presenter, åt god mat, tårtfika! Men dagen innan blev jag ju även bjuden på via grande och åt där med tre kompisar

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Fler spontana kvällar!

 

 
 

De bästa nya människorna du träffade?

Från konfan! Och sedan de jag träffade under sommaren

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Var inte rädd, it's just life! Det fixar sig alltid, vad det än är. Sluta oroa dig och bry dig för mycket för vad andra tycker och tänker. Det bästa är att tro och lita på dig själv, annars kommer du aldrig våga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0