där himlen är tung av sorg

följ mig gärna på instagram! @ellaeastman
 
Förlåtförlåtförlåt för den usla uppdateringen! Men jag har försökt att njuta det allra sista av sommarvärmen (som vi faktiskt, konstigt nog, fått känna av lite). Har lyckats slå rekord i att åka in på stan tror jag, 11 gånger på 7 dagar, haha åh gud.. Dock har jag inte hittat mer än ett vanligt vitt linne, celine lookalike kedja (armband), ett regnställ och en mysig stickad som jag redan visat. Ska visa armbandet en annan dag. Förutom att ha varit på stan så har jag tränat, tittat på idol och ätit glass direkt ur paketet, varit i plugget, vunnit brännbollen mot sjuan (även om vi är två år äldre var vi stensäkra på att vi skulle förlora hehe), grillat marshmallows över värmeljus och träffat mina vänner!
/e
Kommentarer
Postat av: Paulina

sv: Åh tack så mycket!
Jätte fin blogg! :)

2013-08-28 @ 22:06:59
URL: http://paulinaekvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0