julmys

 
Vaknade vid tolv (det tidigare inlägget var tidsinställt), gick ner och åt risgrynsgröt, städade hela rummet, hängde upp julgardiner, bytte sängkläder, duschade och nu och nu sitter jag här med myskläderna på och jullistan rullandes på spotify. Lagom trött sen igår kan jag ju säga... Men med tanke på att vi har tre prov måndag och tisdag så är det väl bara att ta fram pluggningen. Har gjort det mesta så blir nog inte så länge som tur är. Hoppas er första advent är super, vi hörs i veckan. Kramis
/e
Kommentarer
Postat av: Wilma

Ser super mysigt ut!
Var gärna med i min tävling, du kan vinna en ansiktsmask, eyeliner och mer.
Här är en länk direkt till inlägget http://wiimzanwilma.blogg.se/2013/december/tavling-vinn-mina-favorit-produkter-eyeliner-ansiktmaskar-och-mer.html#comment

Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer

2013-12-02 @ 15:31:21
URL: http://wiimzanwilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0