survival

vilken stor självporträttsbild det blev denna måndag haha! 
hur mår ni? Själv mår jag ganska bra, dock lite ont i huvudet, men idag har jag klarat av två prov (eller klarat hoppas vi väl endå på..) på skolan, haft lite luciaträning och sedan har dagen gått väldigt snabbt enligt mig. tänkte kolla igenom svenskan lite snabbt bara, har prov imorgon också eftersom lärarna ska lägga alla prov samtidigt tydligen. Sedan funderar jag på att ta någonting gott att äta, och klockan 22.00 är det paradise hotel som gäller. puss! 
/m
 
Kommentarer
Postat av: Petra

Det är så typiskt att lärarna lägger alla prov samma vecka.. Nu är det lugnt i alla ämnen för mig, men snart så BAM kommer det prov i allihopa.. :S

2013-12-02 @ 19:32:20
URL: http://petrasvennerskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0