polaroid

dålig bild/igårkväll skrev jag ut några polaroidbilder och en stor bild att ha på väggen, känns mycket roligare att ha något på väggarna, sedan är det ju alltid lätt att variera. 
Ja det var ju några dagar sedan ni hörde från mig.. Och ärligt talat kan jag inte försvara mig genom att säga att jag har haft mycket att göra haha, har bara helt enkelt inte haft någonting att blogga om, så ni får gärna komma med tips. Nu ska jag ta en dusch, sedan kolla på serier och göra mig redo för freeeedag! ♥ 
/m
Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Vilka jättefina bilder! Printade du ut dem normalt med en skrivare bara eller?

2013-03-15 @ 19:14:50
URL: http://nofearlessfriend.blogg.se
Postat av: Hedda

Vart skriver du ut dina bilder?
hur gör du dom till polaroid?

Svar: jag skriver bara ut dom i en helt vanlig dataskrivare, och bilderna fixade jag enkelt i picasa :) kram!
ella&malin - foto och vardag

2013-03-25 @ 14:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0