igår&idag

ny gosig stickad, ni får se den på nästa vecka!
 
För min del blev det en riktig lyckad valborg! Jag och malin höll ihop hela kvällen och hade jättekul. Vi tryckte ihop oss på en longboard och åkte nerför backar, skämde ut oss, cyklade runt överallt&ingenstans, skrattade så vi fick magont, gick in och snodde fika då och då från blomqvists, träffade trevligt folk och umgicks med några från klassen då och då under kvällen!
Idag tog jag, agnes och malin cyklarna in till stan. Vi satt först på torget och åt (jag glass och dom sallad). Så himla skönt väder ute ju! Strålande sol och allt. Hittade även en tröja på monki  och ett par trosor för endast 30 kronor (älska reaaa!!) på gina. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0