it's hard out here

Gammal bild, i helgen ska jag ta nya!
 
Torsdagen har erbjudit på en seg skoldag, en täppt näsa, ett halsont som jag mest bara vill lipa åt, plugg, plugg, och ännu mera plugg. Hade en plan att jag skulle försöka göra allt idag så jag slipper sitta på söndag kväll och hårdplugga till alla prov. Gick helt okej, lyckades göra en sida matte och gå igenom vad som kommer på provet, repetera till morgondagens engelskaprov, titta igenom allt som kommer på spanskaprovet och läsa biologin som var tills imorgon! Allt detta på drygt en timme. Är rätt effektiv när det gäller plugg, HATAR att sitta och segplugga i två timmar och sedan är hela kvällen förstörd typ hahah.
Trots allt detta mår jag ganska bra just nu faktiskt. Imorgon är det fredag och helgen är precis som jag vill ha den, helt oplanerad. Tycker bäst om när man spontant gör något och inte har fredag lördag helt fullbokad redan i veckans början. Utmaning! Sätt på Lily Allens låt "hard out here" och verkligen LYSSNA på texten, hon tar orden ur munnen på mig.
/e
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0