första dagen i huvudstaden

på vero moda / fikastopp i gallerian! / lunch på vapiano / vitamin water lemonade tema! / chanel / inne på åhléns
 
Landade i Stockholm igårkväll efter en skön flygresa med olika gymnasiekataloger att läsa i och skön musik från lurarna. Första dagen här spenderade jag, som ni ser, inne i stan för lite shopping och lunch på vapiano med en vän. Supernice verkligen! Hittade tre tröjor, en vattenflaska och ett "vitamin water lip balm". Lip balmet hittade jag inne på åhléns city och jag tänkte att jag som älskar vitamin water dryckerna borde väl få ha ett sådant, hehe! Resten av sakerna kommer ni få se framöver. Ha en fortsatt bra kväll lovies!
/e
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0