när allt tar slut

Ligger nedbäddad i sängen med halsont, täppt näsa och troligtvis feber, kul start på lovet! Har iallafall haft sällskap hela dagen, av oth, såg sista avsnittet för tio minuter sen. VARFÖR ÄR DET SLUT? Helt galet vad jag fastnar i serier, tror nästan jag får börja om one tree hill från säsong ett, haha! 
 
Ikväll vet jag inte om jag ska göra någonting med mina vänner, e åker till sin mamma på söndag så träffa henne innan hon åker. Får se om jag överlever att gå ut, just nu viker sig mina ben sig nästan bara haha. Ni får ha en bra kväll, kram! 
/m
Kommentarer
Postat av: Petra

Krya på dig!

åh jag älskar OTH, har tittat på det två gånger och är nu inne på min tredje! Har faktiskt precis skrivit lite om OTH på bloggen, så titta gärna in! :)

2013-10-26 @ 19:30:45
URL: http://petrasvennerskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0