you're like monday, nobody likes you

 
just nu är jag överdrivet känslosam, gråter och skrattar åt allt, haha
jag gillar att titta på idol, killar, weheartit
jag tycker inte alls om sånna som försöker vara något de inte är, bara piiiin
om jag ska baka slutar det alltid med kladdkaka
det bästa med den här veckan är att vi äntligen fått lite pause från fotbollen
nästan varje vardagkväll så ligger jag alltid i sängen med mat, mobilen och tv:n på
det skönaste som finns är att vara hemma själv, lyssna på hög musik och sjunga med
min kille behöver inte vara ens nära perfekt på något sätt, snäll och rolig räcker så himla långt
det jag gillar med mitt utseende är min ögonfärg
det här är kanske ointressant för er men underhållande för mig hehe
 /e
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0