bekännelser av ella

Sammy Adams är min favoritkille alla katogorier för tillfället
 
Jag är överlycklig för livet just nu, det har bl.a att göra med att vi vann skolstafetten idag på våran friidrottsdag och att vi äntligen har GTA V hemma!
 
Lyssnar just nu på så hög musik att jag knappt kan tänka, gör alltid så när jag är glad
 
Jag vet exakt vilka jag kan lita på till hundra av mina vänner
 
Tycker att det är tråkigt när man inte har en crush XD
 
Mitt absoluta favoritämne i skolan är orientering och det är även det enda jag A i (tror jag)
 
Ser bara bra saker med att börja gymnasiet och längtar supermycket
 
Jag funderar mycket på föreningarna, kan inte bestämma mig om det verkar kul eller bara är töntigt
 
Det roligaste jag vet att köpa är trosor, då behöver man inte hålla på att prova heller
 
Jag längtar hur mycket som helst tills nästa år då jag har moppekort, faan vaaad sköööönt
 
Jag har fortfarande kvar hyfsade bikinilinjer sen jag var i stockholm i juli
 
Vet redan vad jag ska önska mig i present, navelpiercing, moppehjälm och gymkort!
 
Det bästa med att blogga är när man får uppmuntrande kommentarer
 
Vill gå natur på gymnasiet men är inte det minsta intresserad av fysik eller kemi, matte och teknik funkar dock
 
Är dålig på att prata om mina egna känslor&problem men lyssnar mer än gärna på mina vänners!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0