måndag andra september

 
Denna måndag är en helt vanlig måndag. Börjar nio, slutar tio i tre, hem och försöka plugga lite, äta middag innan träning på sportfältet, hem igen och ta en varm dusch och till sist bädda ner mig i sängen och se på idol. Fattar inte hur snabbt man kommer in i rutinerna efter ett 72 dagars långt lov.. Kan förövrigt inte riktigt låta bli att uppskatta september, hur mycket jag än gillar sommaren så är hösten rätt mysig ändå. Har redan rotat några gånger i mitt doftljusförråd (de är mina bästa vänner hela hösten&vintern och jag brukar elda så mycket att lukten liksom printas in i väggarna, det doftar vanilj konstant). Sedan älskar jag att dricka varm choklad invirad i en filt, ta en fika med en vän och bara prata, gömma sig bakom stora halsdukar och hela tiden gå runt i bekväma&mysiga kläder.
/e
Kommentarer
Postat av: S |FOTOBLOGG|

As duktig är du på att fota! :D

2013-09-02 @ 19:15:37
URL: http://susannasiekkinen.blogg.se
Postat av: Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Snygg plånbok :)

2013-09-04 @ 15:37:22
URL: http://autophoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0