Fredagslängtan

Världens bästa (eller kanske sämsta) bloggare tänkte bara slänga in ett inlägg nu. Har inte riktigt haft tid eller lust för bloggen.. Förra helgen var jag med mina fina vänner,dom är bästbäst,vilket jag kan garantera er från helgen ;) sedan i veckan har jag mest kollat på paradise hotel,pluggat på några spanska och engelskaglosor, varit på gårn osv.. Såhär i slutändan har ju veckan gått rätt så fort endå,men de säger jag ju i och för sig nu på torsdagskvällen,annat var de i tisdags,gick segt som bara den! Men nu ska ja bädda ner mig i sängen,vaknade fyra gånger inatt och sista gången var halv fem,då klev ja upp och borstade tänderna i tron på att jag började skolan,snacka om segt.. Aja puss och godnatt!
/m
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0