julklapparna

Kortplånka från Michael Kors // Moroccan schampo&balsam // Facecare från Formula 10.0.6 // Bodyshop // Ljus // Sportbh från Lorna Jane // Linne från hollister // Tröja från Gina // PLUS 500 KR, MICHAEL KORS VÄSKA, STAVAR JON OLSON SIGNATURE OCH K2-SKIDOR
 
Bättre sent än aldrig, right?! Aja här har ni iaf alla mina julkappar. Orkade dock inte ta in skidorna, pengarna sitter på kontot och väskan får jag senare då modellen jag vill ha inte fanns just nu. Men annars är jag ganska säker på att jag fått med allt! Så himla nöjd med julklapparna i år, fast det är jag alltid haha!
/e
Kommentarer
Postat av: Emma

JAG BLIR SUPERGLAD, om ni tittar in på min blogg , mode, tips, träning, skönhet.

2014-01-03 @ 19:52:12
URL: http://www.emmaevas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0