tankar

 
Har för ovanligthetens skull haft en massa tid att döda idag. Så jag har tänkt. Och skrivit. Och tänkt lite mer. Så mycket tankar snurrar i mitt huvud för tillfället. Gymnasievalet ska snart väljas och jag känner mig inte klokare än vad jag var för ett halvår sedan. Snarare mer osäker. Vart kommer jag trivas bäst? Borde jag bara tänka på vad jag vill göra efter gymnasiet? Eller är det ens någon mening att fundera på det? Jag kommer säkert ha ändrat mig tills dess. Eller? Ja. Sånna där helt oviktiga frågeställningar som bara påverkar exakt hela min framtid brottas jag med. Men jag vet också att det kommer bli bra. Att jag kommer välja rätt. Att jag kommer trivas. Och att allting runt omkring valet kommer lösa sig det med. Men just nu känner jag bara att det där jäkla gymnasievalet kan köras över och sedan begravas samtidigt som jag knappt kan bärga mig inför 3 år på gymnasiet. Nya vänner, nya vanor, förluster och vinster. Exciteeeedddd. Har vi någon läsare som också ska börja gymnasiet till hösten? Vad tänker ni välja? Vad har ni för tankar? Dela med er fina ni!♥
/e
Kommentarer
Postat av: hemlig

jag skulle rekommendera samhälle, förjävla bra linje de där

2014-01-14 @ 22:28:11
URL: http://bieber4life.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0