13.08.03

Bjuder er på två (lite halvt efterblivna) bilder på mig
 
Igår kväll var vi iväg och badade i en fjällsjö. Det var superfint där men vattnet var dock inte det varmaste jag badat i.. Men det gick bra ändå! Annars då, idag blev det en biltur till mora för att lämna av min (låtsas) bror som ska till halmstad några dagar innan han kommer hit igen till veckan. Ikväll hade jag tänkt att jag skulle köra lite moppe men det ser ut som att det ska regna hela kvällen, skit. Men jag har det mysigt såhär också, med hög musik i lurarna kikandes på weheartit efter lite fin inspiration. Ha en fin lördag kväll!
/e
Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt, fina bilder på dig :)

Svar: tack!! :)
ella&malin - foto och vardag

2013-08-03 @ 22:53:45
URL: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0