min julafton


Hade en superbra julafton, verkligen!! När vi kom till sjöstrands vid ett började vi med lite Nintendo 64, hade nästan glömt bort hur kul det var. Sen hade vi inom våran familj tagit med oss så alla skulle få öppna ett paket var där, i mitt låg inget mindre än en MK väska! Snacka om materiell lycka, tackar min storebror för det, sickkk... Sedan var det julbord och allt vad det innebar, bäst på hela julen måste ju faktiskt vara maten. Hann även med att lira lite pc och wii under kvällen. Höjdpunkten (förutom maten och MK väskan hehe) var nog sång&gitarr i vardagsrummet, blir sån jäkla skön stämning med musik ju. Inte förrän halv tolv var vi hemma igen, dock satt vi uppe till två-tiden och snackade och spelade spel på mobilen. Och som sagt blev den officiella julklappsöppningen imorse, ni kommer få se allt nästa vecka då jag fått paketen från pappas sida också. Hoppas eran julafton var lika underbar som min!
/e
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0