en onsdag i november

 
Ungefär såhär har jag gått omkring idag, med lurarna i till och från under dagen och i min nya mysiga tröja från weekday. Har en period då jag näst intill bara lyssnar på veronica maggios, aviciis och the royal concepts nyaste album. Tycker verkligen att de har lyckats, finns inte en enda låt i aviciis album jag inte gillar! Åh längtar så mycket till den första mars då vi får se honom live i Tele2 arena, kommer bli magiskkkkttt.
16.47 ska jag med bussen, ska nämligen på konfaträff! Blir som en liten återträff då vi inte setts sen i början av detta år. Men denna gång kommer det handla om frankrikeresan vi ska göra nästa sommar. 
/e
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0