nytt på sminkbordet

 
 
Jag kan ju inte direkt säga att jag är intresserad av smink då jag oftast bara drar på lite mascara. Men fick i alla fall med mig dessa fyra saker hem från stockholm! En deo från kicks egna märke, H&Ms liquid eyeliner, bb cream från maybeline och en ögonskuggs-palett från isadora. Så får väl se nudå hur ofta det kommer bli använda, bb creamen kommer iaf for sure bli väl använd! Funkar superbra. Nu ska jag snart bädda ner mig med något gott och se 112 aina, perfa slut på en helt ok måndag.
/e
Kommentarer
Postat av: frida

Är likadan! Orkar mest bara sminka mig vid lite mer speciella tillfällen! ;)

2013-11-07 @ 22:19:14
URL: http://skogeforsfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0