tumblr

 
Ligger just nu i sängen och försöker sätta mig in i tumblr-världen. Har i alla fall greppat design och bildupplägget nu, allt kommer väl eftersom. Försöker samtidigt komma på en bra film/serie att titta på, men det verkar rätt hopplöst. Dock är jag glad ändå efter ett samtal med mamma om julklappar, hur julen kommer spenderas och allt därtill! Ser ut att kunna bli ett riktigt bra jullov för mig med både stockholm, mams, papps, skidor och julmys med båda delarna av familjen! Är också glad över en inställning jag hittade förra veckan på blogg.se's app där man kan välja helt och hållet villen storlek på bilderna man vill ha. Vilket är super för mig och m som har 650px på våra bilder då det inte finns att välja. Bara därför bloggar jag från mobilen nu hihi, även fast min dator är 4dm ifrån mig..
/e
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0