sminkinlägg

Min kompis tyckte jag skulle göra ett inlägg om vad jag har för smink o så. Här är väl de som jag använder mest i min neccesär.. Fast bb-creamen har jag bara använt ett par få gånger. och snälla skicka in lite tips på vad ni vill se för inlägg snälla ni. 
 
BB-puder - jag tycker att det är jättebra och jag har färgen medium, som är perfekt! använder det varje dag.
 
garnier antidark circles - täcker mörka ringar under ögonen, använder den dock som consealer lite överallt i ansiktet, den är hur bra som helst och jag använder den dagligen
 
isadoras eyeliner - flytande eyeliner som funkar jättebra dock lite svår i början när det var så mycket i den. Använder den gaanska ofta. Ibland har jag dock penna.
 
maxfactor for blue eyes mascara - den säger att den ska förstärka min ögonfärg, fast det gör den inte. Men den fungerar väldigt bra annars och det är den mascaran jag använder varje dag. (har även en borste utan mascara på för att fixa fransar) 
 
the body shop läppbalsam - man blir jättelen såhär på vintern om läpparna och det luktar goooott!
/m 
Kommentarer
Postat av: E V E L I N A

vilken din blogg du har!
hoppas du får en skön fredagskväll, kram :)

2013-01-18 @ 15:27:13
URL: http://eevelinaelofsson.blogg.se
Postat av: Alva

Hej, har veckans blogg nu skulle vara jätte kul om du var med :)

2013-01-18 @ 15:30:25
URL: http://alvizfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0