pink shower

 
Eftersom gymmet är stängt denna vecka (så typiskt) så tog jag en springrunda istället! Gick helt okej, förutom att mina ben blivit bekväma med att slippa springa så mycket som dom brukar få göra. Men dom kommer förhoppningsvis snart igång igen. Kom ut från duschen för en stund sedan, idag blev det en rosa dusch haha! Rosa tigi schampo&balsam, rosa duschkräm och insmord i rosa body butter. Tipsar VERKLIGEN om tigi bed head, absolut det bästa märket vad gäller hår! Finns lite olika lukter&färger, men personligen gillar jag de rosa bäst.
Ikväll ska vi se Urban cone uppträda på grönan, tar med mig kameran denna gång! Ha det bästbästbäst, XX
/e
Kommentarer
Postat av: Malin

Vad härligt med en springrunda!
Då måste jag köpa o testa det!! :)

2013-07-23 @ 18:52:46
URL: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0