sista kvällen år 2013

Hade inga riktigt ok bilder sen igår så valde lite 2014-inspo från weheartit!

Vi hade en riktigt rolig kväll igår med god mat och massa härligt folk! Spenderade nästan hela kvällen hos magdalena förutom sista timmen då vi gick till danne och umgicks lite med dom. Vi är så himlahimlahimla supernöjd med vår kväll. Somnade sedan gott bredvid varandra i min (ella) säng, hihi
 
Ja, annars då. Första dagen på 2014, känns ju rätt sjukt. Vi vaknade iaf hyfsad tid och gick ner och stekte bacon och ägg, lol händer mig iprincip aldrig. Sedan gick m hem och nu har jag precis duschat och satt på mig min nya mysiga peak hoodie jag köpte häromdagen för halva priset, såsåså värt. Senare ikväll tänkte vi träffa gårdagens folk och bara prata och chilla! 
/e
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0